BAHS UN ZIEMASSVĒTKU KLUSUMS
Ziemassvētku laiks kā nepieciešamība pēc klusuma un minimālisma, savienojot klasiku un laikmetīgo, vienlaikus aplūkojot kā Ziemassvētku trakums un miers izskatās no malas 21. gadsimtā.Minimālisti teiks “less is more” jeb mazāk ir vairāk. Maksimālisti gan iebildīs “more is more” jeb vairāk ir vairāk. Un kā ir mūzikā? Filips Glāss un Raivis Misjuns atklāj, ka kvalitāte ir svarīgāka par kvantitāti - tikai no pāris notīm, bez kurām nevar dzīvot, veidojas smeldzīgs miers, neaizmirstama melodija vai pat mūžīgā kustība. Viņi tiecas iegūt visu, darot to krāsaini un iespaidīgi. Glāsa “Ievads”, “Einšteins pludmalē”,“Etīde” un “Arabeska piemiņai” savīsies četru talantīgu mūziķu solo, savukārt Misjuna jaundarbā visi kopā - flautiste Egija Sproģe, saksofoniste Paulīna Piteņko, obojiste Amanda Tauriņa un pianists Aleksandrs Kalējs vienosies apskaidrotā skaņu gleznā. Koncerta kulminācijā Platona Buravicka jaundarbā klausītāji sajutīs labāko no minimālisma un maksimālisma.
Programma
Filips Glāss Opening no Glassworks angļu ragam un elektronikai; Etīde Nr. 6
klavierēm; Knee Play 2 no operas Einstein on the Beach soprāna saksofonam;
Arabesque in Memoriam flautai
Johans Sebastiāns Bahs, Karls Fīlips Bahs kamermūzika un klavierēm solo
Raivis Misjuns “Vasaras vidus kontrapunkts”
Platons Buravickis Jaundarbs (alūzija par Ziemassvētkiem)
Dalībnieki
Kameransamblis MŌD:
Egija SPROĢE, flauta
Amanda TAURIŅA, oboja, angļu rags
Paulīna PITEŅKO, saksofons
Aleksandrs KALĒJS, klavieres
Platons BURAVICKIS, elektronika